Terug naar overzicht

Epplejeck

De grootste ruitersportzaak van Nederland

De grootste ruitersportzaak van Nederland is ooit begonnen aan de keukentafel in het Groningse dorpje Nietap. Jacqueline en Adam, niet alleen partners in crime maar ook in life, hebben Epplejeck opgericht omdat zij het beeld van de ruitersportbranche wilden veranderen. Namelijk naar de sfeer, beleving en service. Epplejeck is de ruitersportformule in de ruitersportbranche met super hippe en moderne superstores en heeft maar één doel: fans maken 

Sinds de opening in 2008 telt Epplejeck elf filialen en twee webshops. In september 2015 zijn er een aantal Hypo winkels overgenomen. Deze worden stap voor stap omgebouwd naar de cultuur en het unieke concept van Epplejeck. Door iedere dag weer nét het extra stapje te zetten is Epplejeck trots dat ze tijdens de verkiezingen van Ruitersportwinkel van het Jaar in 2013 de publieksprijs gewonnen hebben en in 2014 en 2015 zijn uitgeroepen tot Ruitersportwinkel van het Jaar.

The Story of Epplejeck

Digitale Sales Assistent

De Digitale Sales Assistent (afgekort DSA) is een mobielvriendelijke front-office die tal van verkoopondersteunende klant- en artikeldata veilig en snel beschikbaar stelt aan Epplejeck medewerkers op de winkelvloer en de klantenservice. Voor veel klanten van Epplejeck is de fysieke winkel, dankzij het persoonlijke contact, dé plek waar ze openstaan voor een nieuwe beleving. Door winkelmedewerkers met behulp van de Digitale Sales Assistent (afgekort DSA) de mogelijkheid te bieden inzicht te krijgen in onder andere klant- en artikelinformatie, wordt interactie met Eppljeck klanten nog persoonlijker. Epplejeck zet de DSA in om;

KLANTPROFIELEN 
  • Eenvoudig en snel klanten opzoeken.
  • Inloggen als klant met beveiligde inlog (AVG).
  • Zoekfunctie op naam, postcode, e-mailadres of klantnummer.
  • Wijzigen en verrijken van klantgegevens.
  • Koppelen van een e-mailadres aan een bestaand klantnummer.
  • Inzien en beheren van “favorieten”.
  • Loyaliteitsstatus op te vragen.

ASSORTIMENT

  • Voorraadposities bekijken.
  • Vertonen van artikelen zonder afbeelding.
  • Vertonen van artikelen onder de minimale voorraadgrens.
  • Verwachte levertijd bekijken van nog te ontvangen goederen.
  • Leveranciers voorraad en afbeeldingen ontsluiten via Stockbase.

BESTELLEN & AFREKENEN
  • Weborder en bestellingen plaatsen onder het account van de klant,
  • inclusief afrekenen aan de kassa (fysieke verkoop).
  • Pay per e-mail (t.b.v. telefonische verkoop door klantenservice).
LOYALTY
  • Puntensaldo (openstaande waarde) bekijken.
  • Puntensaldo inwisselen (waardecheque verificatie).
  • Personal Pricing

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down