Terug

Blog

Haal juist nu alles uit je marketing door de inzet van tritonX

Hoe groot de impact van het Coronavirus zal zijn is nog onduidelijk. Voorbereidingen zijn niet altijd te treffen maar wat we nu zien is dat het (snel) kunnen putten uit klantdata zeer waardevol is. Veel van onze klanten werken met het Customer Data Platform van tritonX. Waar klantdata is opgebouwd met alle relevante gegevens vanuit meerdere kanalen (touchpoints). Met deze klantgegevens kun je direct aan de slag en bouw je aan data-driven customer journeys die relevanter zijn, conversie verhogen en klantloyaliteit vergroten.

Segmenteren

In tritonX kun je klantsegmenten maken op basis van diverse kenmerken, zoals de aankoopgeschiedenis van klanten in de winkel(s) en online. Zo zijn er tal van verschillende combinaties te maken met opgebouwde klantdata. Freek laat in de onderstaande video praktijkvoorbeelden van de opbouw en selecties van segmenten zien. Die tot hogere conversies hebben geleid. Fris je kennis op met onderstaande video! De video is direct te bekijken op YouTube.

Werk je niet met een Customer Data Platform? Dan kun je met klantdata uit de ERP -en webshop omgeving ook een aantal selecties maken, doe je voordeel met de voorbeelden die worden gegeven.



Personal Pricing en Coupons 

De nieuwe manier van loyalty is gebaseerd op presentjes en privileges. Meer doen voor vaste klanten, nieuwe klantgroepen bedienen door speciale voorwaarden te creëren of zijn er verenigingen waar andere prijzen voor gelden op bepaalde productgroepen? Bied (tijdelijk) speciale prijzen aan voor een specifieke klant of klantgroepen, fysiek en online. Persoonlijke prijzen bieden is uit te breiden met persoonsgeboden coupons. Leer meer over het toepassen en instellen van Personal Pricing en Coupons in deze video. 

Aan de slag!
Neem contact op met je account manager of contact ons via het contactformulier. Bij Divide werken we (online) met het gehele team door. Onze processen en systemen zijn volledig ingericht op het mobiel en op afstand werken. Onze dienstverlening kan op die manier blijven doorgaan. Mocht je overigens zelf ondersteuning wensen op het gebied digitaal samenwerken middels bijv. Teams of Google Hangouts, laat het je accountmanager weten. Wij helpen je graag verder.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.