Terug

Blog

CONVID-19

Naast de eerder verstuurde nieuwsbrief, willen wij onze klanten via deze weg informeren over de maatregelen die per maandag 16 maart van kracht zijn bij Divide. Aan alle Divide medewerkers is gevraagd zoveel mogelijk vanuit huis te werken. Dit betekent dat het kantoor gesloten zal zijn tot minimaal 6 april aanstaande, uitgaande van de richtlijnen vanuit het RIVM / de regering. Deze wijziging heeft verder geen impact op de gebruikelijke, dagelijkse, dienstverlening door onze medewerkers. Onze processen en systemen zijn volledig ingericht op het mobiel en op afstand werken. Onze dienstverlening kan op die manier 100% doorgaan.

Praktisch gezien zal dit echter zoveel mogelijk online en op afstand plaatsvinden. Fysieke bijeenkomsten en afspraken op locatie bij jouw organisatie, worden zoveel als mogelijk vervangen door online afspraken. 

Ondanks dat de aanleiding voor deze maatregelen niet positief is, kijken we uit naar deze kans om op nieuwe manieren samen te werken met jullie als klant en met de Divide collega's. Dit zal voor iedereen even wennen zijn en we vragen om je begrip.

Mocht je overigens zelf ondersteuning wensen op het gebied digitaal samenwerken middels bijv. Teams of Google Hangouts, laat het je accountmanager weten. Wij helpen je graag verder. 

In deze tijd kunnen we wederom laten zien dat we een hecht en betrokken team zijn. Dit team neemt de verantwoordelijkheid voor elkaar, onze gezinnen, onze klanten en partners.

Bedankt voor jullie begrip en loyaliteit en veel succes in de komende periode. We komen er samen doorheen!
De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.