Terug

Blog

Ready for the future

Een fysieke winkel is voor veel klanten vaak de plek waar ze openstaan voor een nieuwe winkelbeleving. Dat geldt zeker voor high-end, niche cosmetica retailer Skins Cosmetics. Skins heeft als prioriteit het creëren van een authentieke verbinding met de klant. Net als in de fashion nemen de online verkopen ook in de cosmeticabranche toe.


De klanten van Skins hechten veel waarde aan het persoonlijke contact en de persoonlijke adviezen die ze ontvangen van de goed getrainde professionals op de winkelvloer. Voor Skins is het daarom nu het moment om de volgende stap in omnichannel te zetten en de kracht van de winkelvloer te combineren met de nieuwste mobielvriendelijke technische mogelijkheden.

De kracht van instore e-commerce

In samenwerking met ACA Fashion Software (cloud based mobiel kassasysteem LIV’) en tritonX (Personal pricing en Loyalty 3.0) heeft Divide (Digitale Sales Assistent) instore e-commerce volledig bij Skins Cosmetics geïntegreerd. 
 

Digitale Sales Assistent

De Digitale Sales Assisitent is een mobielvriendelijke front-office die veilig en snel tal van verkoopondersteunende klant- en artikeldata beschikbaar stelt voor de Skins Cosmetics medewerkers op de winkelvloer. Door het gebruik van een smartphone of tablet is deze online tool in de hele winkel beschikbaar. Hierdoor krijgen de professionals van Skins met slechts een paar simpele handelingen direct inzicht in alle productdetails, de beschikbare voorraad en krijgen ze precies te zien waar een product zich bevindt (in het eigen winkelmagazijn of in een ander filiaal). Artikelen die niet meer in de winkel op voorraad liggen kunnen dankzij de Digitale Sales Assistent alsnog worden besteld. Samen met de klant kunnen Skins medewerkers producten digitaal bestellen en bij de klant bezorgen.

tritonX

Bij Skins Cosmetics hebben ze ervoor gekozen om de Digitale Sales Assistent uit te bereiden met de functionaliteiten van tritonX. Het winkelpersoneel kan nu razendsnel het account van de klant opzoeken en hebben ze met tritonX direct inzicht in loyalty status en aankoopgeschiedenis. Met de module ‘Personal Pricing’ is het voor Skins Cosmetics zelfs mogelijk om persoonlijke aanbiedingen samen te stellen. Deze functionaliteit is ideaal voor samenwerkende partijen of voor terugkerende klanten die profiteren van deze gepersonaliseerde aanbiedingen. Zij krijgen namelijk op basis van hun loyalty status speciale, persoonsgebonden prijzen aangeboden, zowel in de winkel als online via de webshop.

LIV’

Met het nieuwe 100% cloud based kassasysteem LIV’ van ACA Fashion Software, heeft Skins een mobielvriendelijk kassasysteem die moeiteloos werkt op iOS, Android en Windows. Omdat LIV’ op ieder apparaat werkt, zit je niet vast aan één afrekenpunt. Klanten kunnen veilig afrekenen en ontvangen de kassabon in hun mailbox! 
 
De Digitale Sales Assistent, de functionaliteiten van tritonX en LIV’ zijn allemaal direct aan elkaar gekoppeld. Daarmee maakt Skins Cosmetics optimaal gebruik van de technisch mobielvriendelijke mogelijkheden en bieden ze klanten een optimale winkelbeleving.

Met de omnichannel aanpak stelt Skins Cosmetics haar klanten centraal en zijn ze klaar voor de toekomst. 

Wil jij net als Skins Cosmetics de volgende stap in omnichannel zetten door de beleving van de winkelvloer te combineren met de mobielvriendelijke technisch mogelijkheden van Divide? Wij komen graag met jou in contact om samen alle mogelijkheden te bespreken. 

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.